Aanmelding en intake

  • Cliënten kunnen zich aanmelden via de website, telefonisch of via een verwijzing van een huisarts, wijkteam of andere zorgverlener.

  • Tijdens een intakegesprek brengen we de hulpvraag in kaart en bespreken we de mogelijkheden van begeleiding en ondersteuning.

Persoonlijk zorgplan

  • Op basis van de intake stellen we samen met de cliënt een zorgplan op.

  • Dit plan bevat concrete doelen, begeleidingsmomenten en evaluatiemomenten.

  • We werken volgens de principes van maatwerk en cliëntgerichtheid.

Uitvoering van de begeleiding

  • Ambulante begeleiding: Begeleiders ondersteunen cliënten in hun thuissituatie of in de wijk, gericht op zelfredzaamheid.

  • Gezinsondersteuning: Ouders en gezinnen worden begeleid in opvoedkundige en praktische zaken.

  • Dagbesteding: Cliënten krijgen een gestructureerde dag invulling met activiteiten die bijdragen aan hun ontwikkeling en welzijn.

Evaluatie en bijsturing

  • Periodiek evalueren we de voortgang en effectiviteit van de zorg.

  • Waar nodig passen we het zorgplan aan in overleg met de cliënt en eventueel andere betrokkenen.

Afsluiting en nazorg

  • Wanneer de gestelde doelen zijn behaald, ronden we de begeleiding af.

  • Indien nodig bieden we nazorg of verwijzen we door naar andere instanties voor verdere ondersteuning.

Neem vandaag nog contact met ons op!

Heeft u vragen over onze diensten of wilt u meer informatie?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen.